Sunday 1 May 2011

Argghhhhh....xcukup tido...

Ari smlm de solat Hajat anjuran Dentist 2nd year...mmg meriah...sume org hadir memeriahkn majlis...majlis dimulakan dengan solat Isya' diimamkn oleh Imam Muda Mesir Ustaz Fathul Ehsan...seterusnye,aturcara ke 2 ialah solat Hajat memohon agar dipermudah kn urusan kami dunia dan akhirat,diimamkan oleh Syeikh Abdul Rahman....bacaan Al-Mathurat juga turut diselitkan dalam majlis ini...kemudian satu ceramah disampaikan oleh Al Fadhil Ustaz Aiman Mahzuz sebagai memberi peringatan kepada kami semua agar membetulkan semula niat kami dtg ke cnie..beliau juga mengingatkn kami jgn sekali2 kte lupa bahawa kepada Allah jua tempat kte bergantung...bnyk manfaat yg kami dpt daripada ceramah Ustaz Aiman nie...akhirnye jamuan makan,yg aku tggu2 r..hahaha...sgt meriah ari smlm...dgn gelak ketawa,terlihat ukhuwah yg sgt teguh antara kami pd mse i2...semoga kte sume bkl menjdi doktor Islamic yg berjaya bkn saja didunia ttp di akhirat juga kte berjaya...InsyaAllah....

ermmm...2 ari nie juga aku bnyk abiskn mse aku bermen game...hahahaha...sengal btul....mmg xdpt r study sbb aku bce sume xmsuk pale....so,semalam aku men DOTA 7 game..smpi pg...giler x...5 game aku mng 2 game aku kalah...thnx r pd team lawan aku..sbb korg r aku mng 5 kli...hahahahah.....noob... XD

malam td pun aku de men gak...5 game sklik men...tp kli nie 4 lwn 5....team aku 4 org jerk...xtau r nk wat camne tp semangat nk men tggi...kami lawan ngan team dyorg...2 gam 1st kami mng...nmpk sgt kami pro...hahahah...plik btul camne r team kami bleh mng...4 vs 5 kot...tp 3 game strusnye klh plak...sbb msing2 dh ngantuk kn..aku pn dh xlarat nk men....jdik ktorg bg mng r...kre cam adil gak r...not bad 4 our team..coz we only 4 people lol...lwn 5,ssh ckit r....mnx maaf tp kami mmg lg pro kot...hahahaa...

team aku yg 4 org 2...aku ucapkn tahniah r....
takip (lulu)
khairul (Ks Ice)
syakir (Ks Kaw)
fizi (analogue)

team lwn aku...
alif (Ks Yamateh)
wanted (Ks Revenged)
ippo (Ks Papaxiong)
ayid (piperdiller)
ehsan (phsycholasca)

papepn,men game DOTA mmg best r...hahahaha.... XD

2 comments:

  1. nak bwat cmner.!! last game ayed xmaen. sng jer kitorang menang.. easy game plak tu.!! haihh

    -Ks.revenge-

    ReplyDelete
  2. haha takyah kerek sgt ban.yg kau mng byk tu aku takda. jumaat punya saja bagi mng dl 2 game awal. kesian nanti kalah je taknak main lagi pula.haha

    ReplyDelete