Sunday 5 February 2012

Sedar La Sikit..

aish..dh lme xsentuh blog aku..mesti korg rindu aku kan nk bce blog aku..ceh..ngaku je r..hahaha...xper2,ari nie aku ade benda nak cerita..aku rase nak luahkan perasaan kat sini la..korang semua de otak kan,boleh fikir..so,lu fikir la sendiri...

kita hidup serba serbi lengkap,tempat tido orang kasi sewa,murah lagi..bil elektrik,air, semua termasuk dalam duit sewa rumah..97 LE je pn,baru RM50..tu pun ade orang merungut kata mahal..ade orang tak nak bayar sampai 5 bulan..pekejadah...ko ingat ini rumah bapak korang punya..lepas tu suka hati ko nak buat PAILANG kat sini macam ko ketua kami pulak..padahal,YDP dah ade,AJK pun dah ade..pe pasal ko nak tunjuk TAIKO ko hembus sane sini cakap ko lah YDP rumah negeri ni,..

tu baru satu brader,aku belum bukak abis lagi..kalau aku bukak abis,silap hari bulan ko kasi hentam sama aku..relax sudah,aku malas nak kecoh tapi kadang2 aku menyampah tengok muka ko..sedar la sikit,orang bagi muka kasi hormat sikit la..jangan tunjuk ko besar kepala..macam ko sorang je ada kepala..aku pun de,cuma tak besar macam ko la..

nasihat aku la,aku tau kita susah nak puaskan hati semua orangkan,macam aku tak puas hati dengan ko la..tapi kalau sebab benda macam ni aku menyampah dengan ko,ko rase patut tak??so ubah la ekh..jangan sampai aku tolong ko ubahkan perangai bodoh ko tu..

No comments:

Post a Comment