Friday 15 July 2011

Lama xupdate...Macam-macam....

hahaha....lame bebeno aku xkuarkn entry baru nie...ye r...masing2 bzi...aku pn bru pas exam n internet pn camxde...cdey aku..pasnie aku akn kuarkn post2 yg menarik utk korg bce...

jdik sepanjang ketiadaan aku mengepost entry nie...macam2 dh jdik kat aku...yg paling latest ari semlam...aku berseronok sampi aku xngat sgt pe jdik malam td...hahahaha....then awek kesayangan aku pn dh blik,dh lme dy tggalkn aku...tggal r aku sorg,aku ngan membe jerk r...rutin aku sme jerk...tido,makan,malam 2 kuar gi tempat sisha lepak ngan dak nie...xde tempat len nk lepak kn,minum2 jerk kat situ...hahahaha...

sekarang nie kat Malaysia ngah heboh ttg BERSIH 2.0...aku pn xpam kenapa perlunya perhimpunan nie...korg sume xsedar ke ramai org memerhatikn Malaysia...mereka menunggu mase yg sesuai jerk utk mencelah masuk pentadbiran negara kita....aku bkn xsokong BERSIH 2 tp kte semua tauknsetiap perkara de jalan penyelesaian...perlukah sampai nk berhimpun camni...itu satu perkar...perkara lain plak,macam mana ngan keadaan org sekeliling waktu kita wat demonstrasi tu,peniaga2 macam mana ngan mereka...mereka xrugi ke,kita tengah wat rusuhan yg terima kesan mereka,periuk nasi mereka...de peniaga yg merungut ttg ini...

AMBIGA..ini lagi satu manusia yg aku xtau r mne dia letak kepala otak dia...aku mmg xsokong sebab celaka nie de...aku xsuka org yg kononnye maukn keadilan utk rakyat sedangkn de agenda lain yg sedang menanti mereka...dia ni dah r penyokong kuat murtad...antara orang kuat yg menyokong IFC...pasal apa orang Melayu sokong dia...aku xpam r....orang2 kuat PAS pn turut serta menyokong...orang2 PAS nie xingat ke dulu mereka juga penentang Ambiga....waktu kes Lina Joy...Forum Memeluk Islam...tolong r,bukak ckit mata kepala 2...org macam Ambiga 2 ke korang nk sokong...aku punya r terkejut ngan sikap orang Melayu macam kita...menyokong musuh kita...

mungkin korang sume xcaye ngan ape yg aku ckp...aku de post satu video sklik ngan entry nie...klu rajin tgk r video nie...video yg satu mase dlu UMNO dan PAS bergabung menentang Majlis Peguam dan Ambiga...dan sekarang orang PAS sendiri lupa org yg mereka sokong sekarang nie untuk agenda BERSIH nie adalah org yg sama mereka tentang...entah r...sume de otak,bleh fikir,jdik fikir r sendiri..Link ini


so,xmau cakap banyak...korg tgk sendri video nie...bukan edit atau pe...klu nk kn kebenaran ini bleh bg bukak mate kte ckit...bye..

No comments:

Post a Comment