Monday 25 July 2011

membe giler aku......

Akhirnye taun ke 2 aku dh pn berlalu...aku akn melangkah ke taun 3 selepas nie...jdi aku ak letakkn azam baru taun 3 aku akn cbe dapatkn result yg lg baek dari taun nie...jeles ngan result org len,sume gempak2...aku makin ari makin tension...bnyk bnd yg aku pk...aku rse aku nk jerk blik malaysia...sbb xde pape yg aku bleh wat kat cnie...asyik menghadap laptop aku jerk pas2 aku tido,makan,tgk laptop,tido,makan...bnd yg sme jerk....

ermm...kusut2,mne r pegi sume membe aku nie...sume cam wat keje masing2 jerk...aku plak xlarat nk kuar umah panas2 camnie...aku ngat klu de pape plan bgtau r aku...aku dh makin jemu men game jerk...nk kte pro smpi skang xpro2....hahaha...sayangnye aku dh xde bnd nk wat,so game adlah option terbek utk aku....hahaha...

aku nk bercerita ttg sorg kawan...sorg kawan yg slalu de utk aku...yg slalu berade disamping aku time aku ssh,time aku senang,time aku epy,cdey...n dy xpernah marah aku (xsilap aku r)....dy mmg sahabat aku,aku senang r ngan dy,ke mane2 aku gi mesti ngan dy. time kat mesir r..aku jarang kuar seorng,aku ske kuar ngan dy n macam2 plan r nnt nk wat...hahaha..klu aku citer bout dy nie mmg rmi yg tau spe dy...

klu aku nk citer bout dy nie mmg smpi biler2 xabis....aku start kenal ngan dy time aku dtg umah dy taun lepas..ntah camne kami bleh rapat n strt 2 aku ngan dy slalu sme...gi mne2 pn sme2 jerk...dy nie xbnyk complaint,dy ikut jerk pe yg kami nk wat walaupn bnd 2 cam menyusahkn jerk...sbb 2 aku ske kawan ngan dy....jarang aku jumpa org cam dy nie...bek sgt r,aku xske bandingkn kawan2 aku tp stkt nie dy nie snts menyenangkan aty aku r...aku xprnh rse dy nie annoying ke,pape yg aku xske r...pd aku dy nie mmg antara best friend aku r.....

org itu adalah.......

nie dy...azizi sabri bin zainudin.... XD

p/s : ko takyah nk tacing r....hahaha......

No comments:

Post a Comment